Przeczytaj poniższą listę i zaznacz dane, które przygotowałeś!
Dane Wnioskodawcy: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, numer PESEL
Dane małżonka (jeśli dotyczy): imię, nazwisko, adres, numer PESEL
Dane współwłaścicieli (jeśli dotyczy): imię, nazwisko, adres
Dokument potwierdzający rozdzielność majątkową (jeśli dotyczy)
Numer działki ewidencyjnej
Numer księgi wieczystej
Powierzchnia wykorzystywana do działalności gospodarczej w budynku objętym przedsięwzięciem w m2 (jeśli dotyczy)
Adres e-mail Wnioskodawcy (w przypadku korespondencji elektronicznej)
Dokument podsumowujący audyt energetyczny
Wysokość dochodu zgodnie z instrukcją wypełniania wniosku (Wartość z poz. PIT “Podstawa obliczenia podatku” lub/i ilość ha przeliczeniowych lub/i dochód ustalony na podstawie PIT-28 oraz PIT-16 lub/i inne dochody)
Zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu wystawiane przez Urząd Gminy/Miasta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania (w przypadku wnioskowania o podwyższony lub najwyższy poziom dofinansowania). Zaświadczenie powinno być wystawione do 3 miesięcy przed złożeniem wniosku.
Sprawdź, jakie dodatkowe dokumenty mogą być potrzebne, skompletuj je i zaznacz na poniższej liście:
Wypis z kartoteki budynków – gdy nie można zweryfikować danych lub występują rozbieżności między wnioskiem a geoportalem (funkcja budynku,adres, numer działki)
Wypis z kartoteki lokali – gdy nieznany jest adres lokalu lub budynku, w którym lokal się znajduje
Wypis z rejestru gruntów – gdy numer działki z wniosku nie widnieje w księdze wieczystej
Uproszczony wypis z rejestru gruntów – gdy starostwo nie prowadzi kartoteki budynków (dokument zamienny)
Wypis z rejestru lokali – w przypadku braku adresu lokalu lub informacji o prawie własności Wnioskodawcy w księdze wieczystej
Mapa ewidencyjna – gdy brak kartoteki budynków i konieczne jest ustalenie położenia lub funkcji budynku
Zaświadczenie z Urzędu Gminy o nadanym adresie – gdy adres nieruchomości różni się od tego w geoportalu lub księdze wieczystej
Pozwolenie na budowę lub dokument zakończenia budowy – gdy trzeba potwierdzić, że budynek został oddany do użytkowania (dokument do uzyskania w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego)
Skrócony akt małżeństwa – w przypadku różnic w nazwiskach między danymi we wniosku a zapisami w księdze wieczystej
Wniosek o wpis do księgi wieczystej z załącznikami – gdy w księdze wieczystej widnieje wzmianka (dokument do uzyskania w Sądzie Rejonowym)
Zaświadczenie o podłączeniu do miejskiej sieci ciepłowniczej – gdy na geoportalu widać przyłącze do budynku a jest ono nieaktywne
Dokument potwierdzający nabycie budynku/lokalu w drodze spadku -w przypadku jeżeli nabycie nieruchomości nastąpiło w okresie krótszym niż 3 lata przed złożeniem wniosku o dofinansowanie
*Dokument do uzyskania w starostwie