WITAMY NA STRONIE GMINY WŁADYSŁAWÓW

XVIII Sesję Rady Gminy Władysławów

Porządek obrad:

  1. Otwarcie i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
  4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym a zwłaszcza z wykonania uchwał Rady Gminy.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Władysławów na 2020 rok.
  7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany WPF na lata 2020-2028.
  8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Gminy Władysławów na 2020 rok.
  9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Gminy Władysławów na 2020 rok.
  10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Władysławów do realizacji programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019 – 2020.
  11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia trybu, zasad przyznawania i pozbawiania oraz wysokości stypendiów sportowych dla osób fizycznych finansowanych ze środków budżetu Gminy Władysławów za wysokie osiągnięcia sportowe
  12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zgłoszenia Sołectwa Małoszyna do Programu ,,Wielkopolska Odnowa Wsi 2013-2020”.
  13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz terminu i miejsca składania deklaracji
  14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Władysławów.
  15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody
    i odprowadzania ścieków na terenie gminy Władysławów.
  16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ograniczenia sprzedaż napojów alkoholowych w godzinach nocnych.
  17. Wolne wnioski
  18. Zakończenie obrad.                                   

Wideo z obrad kliknij tutaj.